انتخاب مهندس متدین، مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی خلیج فارس، به عنوان عضو هیئت رئیسه انجمن جت اسکی و جت بُت

به گزارش روابط عمومی انجمن جت اسکی و جت بُت، با حکم آقای داوود سلیانچی، رئیس انجمن، آقای مهندس مصطفی متدین، مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی خلیج فارس، به عنوان عضو هیئت رئیسه این انجمن انتخاب شد.
حضور آقای مهندس متدین در هیئت رئیسه انجمن جت اسکی و جت بُت، به عنوان فردی با سابقه درخشان در عرصه صنعت و مدیریت، نویدبخش تحولات مثبت و گامی مهم در جهت ارتقای سطح کیفی ورزش های آبی در کشور خواهد بود.
انتخاب ایشان نشان از اهتمام ویژه انجمن جت اسکی و جت بُت به توسعه و پیشرفت این ورزش ها در سطح کشور دارد و امید است با حضور و حمایت ایشان، شاهد جهشی چشمگیر در این زمینه باشیم.
آقای مهندس متدین نیز در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از انتخاب خود به عنوان عضو هیئت رئیسه انجمن جت اسکی و جت بُت، اظهار داشت: “ورزش های آبی از جمله ورزش های مهیج و پرطرفدار در دنیا هستند که در ایران نیز علاقمندان زیادی دارند. بنده تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا با همکاری سایر اعضای هیئت رئیسه و اهالی این ورزش، برای ارتقای سطح کیفی و توسعه ورزش های جت اسکی و جت بُت در کشور گام های موثری برداریم.”
انتخاب آقای مهندس متدین به عنوان عضو هیئت رئیسه انجمن جت اسکی و جت بُت، خبر امیدوار کننده ای برای جامعه ورزش های آبی کشور است و امیدواریم با همدلی و همکاری تمامی دست اندرکاران، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این ورزش ها در ایران باشیم.
null

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*