تیونینگ کردن جت اسکی

تیونینگ کردن جت اسکی

تیونینگ کردن جت اسکی

از بدو تاسیس انجمن اکثر جت اسکی های دو زمانه بود و برای برگزاری مسابقات کمیته فنی مسابقات و آموزش دچار مشکل عدیده ای بودیم و قادر نبودیم که مسابقات را بر اساس قوانین و مقررات بین المللی برگزار نمایم کم کم ورزشکاران رو آوردن به جت اسکی ها با قدرت بالاتر و همیشه در مسابقات بحث قدرت موتور را داشتم در صورتی که تیونینگ کردن جای در مسابقات نداشت و در این زمان رسیدیم به بحث تیونینگ جت اسکی و دیکر کسی از قدرت موتور جت اسکی حرفی نمی زنه و ای کاش زودتر به این مسله می رسیدیم ولی باز امروز خدا شاکر هستم

نکته اساسی اینه که ورزشکاران ما علاقه ندارند قوانین مسابقات را یاد بگیرند و یکی از اهداف کمیته آموزش انجمن در سال ۹۶ آموزش قوانین و مقررات بین المللی مسابقات است و زمانی که ما اعلام می کنیم بیاید در کلاس قوانین بنشیند بدین جهت هست حتی اول باید مسئولین بنشیند وقتی مسئولین از قوانین اطلاع نداشته باشند قادر نخواهد بود که تشویق کنند که ورزشکاران از چه جت اسکی در مسابقات استفاده کنند.

بهر حال ما دوران قدرت موتور جت اسکی را پشت سر گذاشته ایم وارده مرحله تیونینگ کردن جت اسکی شده ایم و دوستان و ورزشکاران توجه داشته باشند سال آینده مسابقات بر اساس قوانین بین المللی مسابقات برگزار خواهد شد. و باید بدانید هر مسابقه جت اسکی شرایط تیونینگ چگونه است.

در مسابقات پیش رو تیونینگ کردن مقتصر جت اسکی اشکالی ندارد ولی تیونینگ کردن موتور ممنوع می باشد.

عوض کردن پروانه ، اگزوز، باله، ایر فیلتر ، آزاد می باشد. ( البته این براساس قوانین مسابقات می باشد )

ذاکری

رئیس کمیته آموزش و پژوهش انجمن جت اسکی و جت بُت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*