سیزده آبان

روز مبارزه با استکبار (۱۳ آبان)

«عزت، رفاه و استقلال این کشور در سایه ایستادگی در مقابل استکبار جهانی بدست آمده است.» مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )

به گزارش روابط عمومی انجمن : سیزدهم آبان در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران، روزی سرنوشت‌ساز و پرخاطره است. این مناسبت مهم و درخشان، همواره به عنوان روز تقابل حق و باطل شناخته می‌شود و روزی است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) آن را انقلاب دوم ملت ایران نامیدند.
در جریان این حماسه عظیم، جوانان و نوجوانان آزاده ایرانی، شرف و عزت و استقلال را به خود هدیه دادند و از جان‌گذشتگی و رشادتشان را به جهانیان نشان دادند و با خونشان انقلاب را تثبیت کردند و دست طمع چپاول‌گران را از ایران بریدند.
لذا جهت پاسداری از این میراث گرانبها، به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی): «جوانان باید بدون «ترس و تنبلی»، ابتکار و نوآوری را سر لوحه تلاش خود قرار دهند و با غیرت و تعصب ملی، وظایفشان را در پیشرفت و سعادت و افتخار ملت و امنیت کشور ایفا کنند.»
به همین مناسبت ، تیم فلای بورد و جت اسکی باشگاه رعد کنگان در استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سیزدهم آبان و تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، علاوه بر حرکات نمایشی بنر این روز را در مقابل مردم منطقه به اهتزاز در آورد .
روابط عمومی انجمن جت اسکی و جت بُت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*